Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 19 stycznia 2014

Niełatwa paleta..

Na  Scrapujących  Polkach  Karola  zapodała wyzwanie  kolorystyczne...
Kolory  piękne- ale  zrobić  pracę  w tej palecie  oj  niełatwo,  niełatwo....Ech...


 Przynajmniej  jest niebanalnie...


W  użytek  poszły  stemple-  jak  poniżej-( zwłaszcza  mój  nowy  nabytek  stempelek  z  dziewczynką),wykrojniki  i  kalkomania.



 To  tak  żebyście  wiedziały,że  starałam  się  ;P



Zrobiona  według  mapki bloga  wyzwaniowego- gdzie  bywam stałym uczestnikiem zabaw

 


Fun with Sketches

&


16 komentarzy:

  1. Jest piękna! Taka Twoja. Ty zawsze się starasz widać to w każdej Twojej pracy,stempelek jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie dopasowałaś się do mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tam się bardzo podoba i żadnych trudności dostrzec tu nie mogę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nietuzinkowa, przejrzysta i miło na nią popatrzeć. Mam chęć zrobić kartkę wg tej palety, szukam kolekcji, w której byłaby większość tych kolorów...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie poradziłaś sobie z kolorami i mapką. Ja walczę ale przekładam tylko papierki ;-( mam nadzieję że skończę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ba-niebanalnie i ciekawie a na dodatek pięknie i tajemniczo.

    OdpowiedzUsuń
  7. W życiu bym sobie z czymś takim nie poradziła...Piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne efekty, choć faktycznie trudny zestaw kolorów.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sylwik - chapeau bas za tak pięknie skomponowane "trudne" kolory i jeszcze ten idealny synchron z mapką!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Paleta rzeczywiście nie jest łatwa, ale udało Ci się wspaniale sprostać temu wyzwaniu :), stempelki świetne...nie widziałam jeszcze takiego z dziewczynką. Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. paleta kojarzy mi się z flagą niemiec phihi:) ładna praca i faktycznie nie łątwa

    OdpowiedzUsuń
  12. Paleta niemiecka, trochę zrównoważona różem, rzeczywiście niełatwa. Ale interpretacja - odważna i twórcza, lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  13. ....ale poradzilas sobie z nia wspaniale !!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...